Godmorgon

Godmorgon alla förhoppningsvis pigga människor. Har precis vaknat och snart blir det väl frukost. Så klart när man tittar ut så SNÖAR det, usch vad jag inte vill ha mer snö. Det känns som om denna snön aldrig kommer att försvinna. Den kommer finnas ända till sommaren. När den sen väl smälter så smälter väl allt på samma gång så man får åka båt vart man än ska. Inte buss till skolan längre utan båt.
I dag är det tänkt att jag och Chelsea ska till stan för att leta födelsedagspresent till Pernilla som fyllde år för ca 2 veckor sedan. Vid 16.00 ska vi till henne för att fira henne i efterskott Ja detta är väl vad jag ska göra.

Vad ska ni hitta på i dag kära läsare?


Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Popcorn

sv: jag hade faktiskt tänkt lägga upp vad jag hade shoppat ;)

2010-02-25 @ 15:11:35
URL: http://popcornvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0