Back in business...... förhoppningsvis

Nu var det ju ett tag sen jag bloggade. Har tyvärr inte orkat att blogga för det har varit mycket med skolan, men nu hoppas jag att jag ska vara tillbaka. Vet att jag har sagt många gånger att jag ska skärpa mig, men det har inte gått så jätte bra så det är väl lika bra att jag inte säger det denna gången heller. Men vi hoppas så klart på det bästa.
Nu är det ju LOV och det är bara för UNDERBART tycker jag, tror inte jag är ensam om att tycka det. Än så länge har det varit ett jätte bra lov med shopping och underbara vänner.
I dag så har Chelsea sovit hos mig, det var väldigt läänge sedan vi träffades så det var skit kul att träffas. Va typ uppe halva natten och pratade barndomsminnen. Så underbart att kunna tänka tillbaka lite i tiden på allt roligt som man gjort. Vi kom även fram till att allt är så himla lätt när man är liten, man behöver inte tänka utan bara göra.
Allt är så himla lätt utan att man egentligen vet det, det är nu som man verkligen fattar hur bra man egentligen hade det.
Va även på vårdcentralen i dag för att röntga mitt knä och rygg. De skulle skicka bilderna till min läkare och sedan skulle hon ringa och berätta hur det såg ut. För er som inte vet så har jag ont i mitt knä och vet inte vad det beror på eller är. De kanske kan hänga ihop med ryggen så därför röntgade de den med. Så nu återstår det bara att vänta och se.
Vad har ni gjort under lovet?
Hoppas ni har det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0