27 Februari

Slappe dag i dag med, bäst att passa på de sista lov dagarna i alla fall för min del. De andra på skolan är lediga på måndag och tisdag med för att hela skolan är stängd på grund utav takrisk, men vi som går på barn & fritidsprogrammet och friskvårdsprogrammet har praktik så vi blir då inte lediga. Men vi får ha praktik i 3 veckor medan de andra får sitta i skolan och glo. Ni undrar säkert vart jag ska va och det ska ni få reda på nu, jag ska vara på Skogstorpsskolan i 0-2 där jag gick en gång i tiden. Det ska bli jätte roligt att få komma tillbaka dit man en gång i tiden gick och träffa gamla lärare.
Har även kollat på Melodifestivalen så klart, tyckte det va rätt låtar som gick vidare. Fick rysningar när Anna sjöng.
Vilken låt tycker ni va bäst i kväll?
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag tycker Anna och hon gick ju till FINAL I GLOBEN!! JIPPI :D

2010-02-28 @ 12:35:19
URL: http://jontevardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0