25 Februari

I dag blev det stan med Chelsea vid 12.30, jag fick för mig att det va lördag och lurade i Chelsea det med, men efter några sekunder kommer vi på att det inte var det. I stan träffade vi Agnes och Diana, vi gick till På G och fikade, väldigt trevligt. Sedan hittade vi en present till Pernilla, det blev en liten söt och gosig kanin. Vid 16.00 traskade jag, Annso, Chelsea och Emma till Pernilla i snön. Trodde aldrig att vi skulle komma fram. Vi kom till Pernilla och hon visste inte att vi skulle komma så hon vart rätt chockad. Vi fikade lite och snackade, väldigt trevligt.
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen.
Vad ska ni hitta på?
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: chelsss

haha sjukt att vi båda trodde det va lördag xD vi e knäppa <3

2010-02-25 @ 21:10:56
Postat av: Carro

Svar; Ja vi är helt lost :P När det är lov är varje dag lördag typ :P Men gillar dig ändå knäppis <3 <3

2010-02-25 @ 21:49:49
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Popcorn

sv: mm för i den stan jag var så fanns det inga kläder alls. Bara en färgade kläder :O

2010-02-26 @ 13:38:53
URL: http://popcornvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0