Tillbaka

Då var man tillbaka i skolan efter ett kort sommarlov, men ändå ganska långt trots mitt jobb.
Första skoldagen på denna terminen är avklarad och jag överlevde.
Men herregud va man inte är van vid att gå i skolan.
Blev ju trött med en gång nästan.
Började 9.00 och då var det en del information att ta in.
Sedan mellan 10.00-11.00 så skulle vi gå rundtur med de nya ettorna
Läste efter schemat 12.30 och då var det montessori pedagogik som gällde.
Det verkar bli en rätt så rolig och intressant kurs.
Sedan slutade dagen med projektarbete, så nu har alla börjat med att tänka vad de ska göra eller börja på det de har tänkt göra.
Måste säga att det känns skit skönt att redan vara igång med sitt projektarbete så man vet vad man ska göra.
Sedan jag kom hem har jag bara slappat och tänker fortsätta med det.
I dag är det även 50 dagar kvar till Thailand och jag längtar som aldrig förr.

Mitt schema denna höst  (inte världens bästa bild, jag vet)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Thailand och Rhodos är verkligen en sak man längtar till! :) Ditt schema är hur bra som helst :)

2010-08-19 @ 20:43:01
URL: http://rmvjansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det är något jag verkligen längtar till sjukt mycket :)

Schemat ska vi inte klaga på :)

2010-08-20 @ 10:07:16
URL: http://madebyvarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0