Rix Fm festival!!

Som jag sa i det förra inlägget skulle jag ju på Rix Fm festival i Halmstad och så blev det med.
Jag körde ner till Halmstad till Jula och sedan fick pappa köra.
Vi åt på en thairestaurange och där fick man inte lite mat, orkade inte äta upp allt :P
Sen åkte vi ner till hamnen där själva festivalen skulle vara.
Det va riktigt ös och publiken var verkligen med i svängarna.
Det som gjorde att stämningen blev bra var ju så klart artisterna men även att det var fint väder.



Pappa, Viktor och halva Mikael


Jonte




Maria Lindberg & Christian Hedlund


Ramsells


Rebound


Velvet & Linda


Love Generation


Apollo Drive


Broken Door


Anna Bergendahl


Donkeyboy


Martin Stenmarck


E.M.D


Tänkte att ni som inte var där och såg skulle få lyssna lite och låtsas att ni var där
Rebound - Hurricane


Martin Stenmarck - Jag kommer inte hem i kväll

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ni hade säkert en toppen dag!! <3

2010-08-02 @ 21:44:27
URL: http://rmvjansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Det hade varit riktigt toppen om du med hade kommit <3

2010-08-02 @ 22:38:14
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0