Rix Fm festival!!

I går blev det en hel dag i Malmö.
Väldigt fint väder var det med klar blå himmel och skinande sol.
Kunde inte varit bättre.
Det blev lite shopping och sedan blev det Rix Fm festival.
Det var det sista stoppet på deras turné.
Programledarna var Sofia Wistam, Roger Nordin och Ola Lustig
De artister som var där var:
  • Ola
  • Rebound
  • Love Generation
  • Broken Door
  • Apollo Drive
  • Erik Hassle
  • Erik Grönwall
  • E.M.D
  • Och höjdpunkten ERIC SAADE

Eric är ju för jäkla snygg och sjunger ju helt fantastiskt.
Jag är verkligen helt såld på honom.
Eric du har det för du är så jäkla het
Så klart när jag sätter mig på tåget till Malmö så kommer jag på att jag glömt laddaren till kameran så det blev inga bilder då batteriet tog slut när jag startade kameran.
Fick filma med mobilen, bättre än inget.
Tänkte bjuda på några klipp från olika artister, vet att det inte är världens bästa ljud.

Erik Hassle - Hurtful


Erik Grönwall - Crash And Burn


Eric Saade - Masquerade


Eric Saade - Break Of Dawn


Tackar Emma för en underbar dag ♥

Kommentarer
Postat av: emma

dagen var helt fantastisk och eric var makalöst grym. det är verkligen så att man MÅSTE göra om det..

tack för en toppen dag bästa du!!! <3<3

2010-08-22 @ 22:03:54
URL: http://emmatheresediary.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, dagen var underbar och ERIC lika så.

Hoppas han ska ha någon konsert eller något :)

2010-08-22 @ 22:13:32
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0