NJUT!!

I dag är sista sommarlovs dagen och den ska jag njuta av.
Har ångest inför att börja skolan i morgon.
Visst ska det bli roligt att träffa alla klasskompisar och komma in i vardagen igen, men känns som jag har jobbat bort mitt sommarlov som även är mitt sista.
Även om jag inte har jobbat hela sommaren så känns det så för att jag jobbade de sista veckorna.
Men det som glädjer mig är att jag snart åker till Rhodos 1 vecka och får njuta av att vara ledig och fortsätta mitt sommarlov.
Sedan är det ju även Thailand lite längre fram.
Man får se ljuset i tunneln.
Ne, nu får jag gå ut och njuta av solen och inte sitta här inne och uggla framför datorn.
Ha en underbar dag  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Carro vi kommer få den bästa tiden tillsammans någonsin!! <3 Det är inte lång tid kvar till Rhodos nu och idag är det faktiskt 50dagar kvar till THAILAND! :)

2010-08-19 @ 18:38:54
Postat av: Carro

Vi kommer att ha den bästa hösten och den ska spenderas med den bästa med <3

2010-08-20 @ 10:07:58
URL: http://madebyvarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0