Hemma

Sista lektionen var skapande verksamhet och där gjorde vi våra egna mappar som vi ska lägga alla saker vi gör i den kursen i.
Riktigt roligt och är väldigt glad över att jag valt den kursen.
Jag tror att vi alla behöver "leka" ut på något sett och det får man ju verkligen göra i den kursen.
Hängde ju som sagt med Becca hem efter skolan.
Vi åt lite och sedan skulle vi iväg till hennes friidrott som började 17.15.
18.00 var det dags för möte inför barngymnastiken som börjar den 15 september.
Fick nycklar och lite information, inte för att vi fattade så mycket men det löser sig.
När vi skulle hem så regnade det och jag hade cyklat till skolan, men Becca var snäll och körde mig hem.
Nu ska jag ta fram godis påsen och sedan sitta i soffan och kolla på Fångarna på fortet.
Ha en bra måndags kväll :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

En heldag med världens bästa kan inte bli annat än BRA! Älskar dig!

2010-08-23 @ 21:45:48
Postat av: Carro

Precis, tänk sedan när det är måånga heldagar med dig.

Först 1 vecka i Rhodos och sedan 1 månad i Thailand, kan ju inte bli BÄTTRE :D :D

Älskar dig med <3 <3

2010-08-23 @ 22:12:23
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0