7-8 Augusti

I går lördag jobbade jag 10.00-17.15. Inte alls mycket folk så de första timmarna innan lunch var rena döden. Den ena efter den andra kassan stängde, men inte min. När vi hade slutat missade vi precis bussen och det var ju inte oväntat. Andrea ringde sin pappa som var snäll och kom och hämtade oss. När jag kom hem var Mia, Peter, Fanny, Michaela och Fannys kompis Elin här. Vi käkade pizza och sedan blev det fika. Vid 21.00 åkte vi ner till Olofsbo för att gå på trubadurkväll där Robin Bengtsson från Idol sjöng. Det var skit bra och roligt hade jag verkligen trots att min pappa var rätt full. I dag söndag var det jobb 11.00-17.15, jag övningskörde dit för ville inte vara där 45 min innan jag började som jag skulle fått vara om jag tog bussen. Ganska mycket folk i dag, men inte konstigt med tanke på vädret. Det var min sista dag denna sommaren, men har fått fördröjt så jag ska jobba där i höst med. Efter jag skutat gick jag till parkeringen där mamma och Jonte väntade med Elisabeth, Charlie och Moa för vi skulle spela bilbingo, men vann tyvärr inget. När det var slut träffade vi Yvonne, Linnea och Viktor som oxå hade spelat så vi åkte till Mc Donalds och åt lite. Bilder kommer när de kommit in på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0