27 Augusti

Började dagen med att jag för sov mig så fick strunta i att duscha.
När jag cyklade till skolan så fick jag ta på mig vantarna som låg i jackfickan för det var jätte kallt.
Var ca 10° kl 8.00, burr burr
Började skoldagen med elevhandledning och sedan väntade två timmars hål.
Slutade 14.20 och när jag kom hem åkte jag och mamma och handlade.
Till kvällsmat blev det tacos som jag varit sugen på jätte länge.
Vid 19.30 kom Chelsea hit för vi skulle ha en romantisk filmkväll.
Fredagsmys på högnivå.
Vi kollade på Valentine´s Day & Remember me, de var bra båda två.
Nu har Chelsea precis cyklat hem så tackar henne för en jätte bra fredagskväll ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du har det toppen! :)

Fick ni tillbaka ledighetslapparna igår?

Kram <3

2010-08-28 @ 09:44:32
URL: http://rmvjansson.blogg.se/
Postat av: chels

<3

2010-08-28 @ 13:07:37
Postat av: Carro

Becca: Ja, vi fick tillbaka ledighetslapparna och den var beviljad :D

Hoppas du hat det bra du med i Finland <3

2010-08-28 @ 14:33:28
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0