22 Augusti

Sov läänge idag får ju passa på när man är ledig och det är helg.
Vaknade vid 11.30 :P
Vid 13.00 cyklade jag, mamma och Jonte till Fynda och sedan till Ica och handlade lite.
När vi sedan kom hem och hade ätit klantade jag mig rejält.
Jag skulle kasta iväg några tomater i brännnässlerna och när jag kastar iväg dem så flyger mitt armband som jag köpte igår med.
Så pappa var snäll och tog på sig kläder för att leta och fick även ta fram lien för att hugga ner brännässlorna så vi skulle hitta det.
Sedan fick jag på mig regnbyxor och gummistövlar för att leta, men det tog sammanlagt ca 3 timmar innan vi hittade det.
Vi högg ner nästan alla brännässlor och gräs innan vi hittade det på ett ställe där jag absolut inte trodde det hade landat. Herregud allt detta för ett armband tänker säkert ni, men jag gillar verkligen det och det kostade hela 80 kr så det var värt letandet, den som söker finner.
Lite senare kom familjen Lindgren och Becca kom lite senare, alltid trevligt när de kommer.
I morgon är det skolan igen efter en UNDERBAR helg.
Hoppas ni haft en bra helg ♥

Kommentarer
Postat av: emma

det armbandet var sjukt fint,

och letandet var nog värt det,

men hur lyckas du ? :$

du är lite smått klantig! :)

2010-08-22 @ 23:25:18
URL: http://emmatheresediary.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var värt letandet JA :D

Jag gjorde först och tänkte sedan :P

Tänkte inte att jag hade armbandet på den handen jag skulle kasta med så jag kastade och hade ju ingen tanke på att armbandet skulle följa med och tjoff så flög det iväg.

Det var en liten Jonte varning på det :p

2010-08-23 @ 10:43:47
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Bra att du hittade armbandet tillslut!!!<3

2010-08-23 @ 21:43:40
Postat av: Carro

Ja, det var en jäkla tur.

Annars hade jag inte kunnat sova på hela natten och hade drömt om det :P

2010-08-23 @ 22:13:07
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0