17 Augusti

Blev en Chelsea dag i dag.
Hon kom hit vid 15.30.
Vi snackade, fikade och vid 18.00 skulle hon till stan för att äta med sina kompisar så jag körde in henne och då frågade de i fall jag ville hänga med. så det gjorde jag.
Det var jag, Chelsea, Diana, Lova, Emma och Mikaela och lite senare kom även Agnes.
Vi gick till Burger in och åt, efter det gick vi till Hemmakväll för att hyra en film som vi sedan skulle kolla på i Dianas lägenhet.
Det blev Sherlock Holmes, den var konstig och svårt att hänga med vad som hände.
Man får nog se den några gånger för att riktigt förstå den, men det var väldigt mysigt och trevligt ändå.
Så nu har jag precis kommit hem och ska inte göra så mycket innan det blir sängen om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Johan

Den filmen är riktigt bra, men lite svår att hänga med i ja. Fast om du vill se en film som är ännu mer förvirrade så ska du se Shutter Iland, haaha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0