14 Augusti

Skönt att kunna sova tills man vakna i dag och inte behöva gå upp till någon klocka som ringer.
Blev inte att jag sov så jätte länge ändå utan vaknade vid 9.00.
Ungefär vid 12.30 åkte vi mot Sjönevardmarknad, men stannade först till på Mackans för att äta.
Perfekt marknads väder i dag.
Det var mycket folk och jag träffade bla Klara.
Köpte en  sur godisrem och brända mandlar, mums.
På vägen hem blev vi sugna på paj så vi åkte inom Willys för att köpa hem en som vi bara kunde sätta in i ugnen.
Det blev en äppelpaj.
Nu i kväll har jag äntligen fått tummen ur och städat på mitt rum, känns riktigt skönt för det behövdes verkligen.
Hoppas ni haft en bra dag

Mina älskade mandlar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Carro du kan komma till mig och städa mitt rum med??

2010-08-15 @ 00:09:53
Postat av: Carro

Haha, det räcker med min städning.

Lär ju ta ett tag tills jag orkar städa det igen :P

2010-08-15 @ 00:13:16
URL: http://madebyvarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0