12 Augusti

Går dagen var helt underbar som ni säkert förstår.
Den firades rejält kan jag ju säga.
En del körande blev det, men det var bara roligt så klart.
Hemma var det full fart hela dagen.
Mormor, farmor, farfar, Emil, Emma, Becca och familjen Lindgren var här och åt tårta.
Fick en massa presenter.
Ni vet säkert va det flesta va.
På kvällen gick min familj och Yvonne och deras familj ut och åt.
Det blev thai mat.
Det skulle blivit Harrys men det fanns inga bord lediga :(
I dag var det jobb som gällde för att det ringde i går och frågade om jag kunde jobba i dag, det tackade jag inte nej till.
Jobbade 11.00-20.15, det var den längsta och tröttaste dagen någonsin för mig.
Nu ska jag snart kolla på den nya Wallander med mamma och Jonte




Fick ett antal sådana här påsar


Dessa söta bilar fick jag av familjen Lindgren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0