9 April

I dag var man uppe med tuppen för att vara på Ge-kås kl 9.00 för en anställningsintervju.
Det gick jätte bra och det ser ut som om jag har jobb där i sommar och även på helger i höst.
Var konstigt nog inte nervös ett dugg och detta var det första anställningsintervjun jag varit på.
Hon som intervjuade mig sa att jag såg ut som en kassatjej så det blir väl kassan i så fall och något annat.
Vädret i dag har ju varit TOPPEN, satt på altanen i eftermiddag och bara softade, gött gött.
Vad har ni hittat på denna underbara dag??
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter riktigt bra du :D ne du jag har inte gjort mycket varit runt i stan och sedan varit hemma tagit det lugnt och sedan åkte jag till halmstad vid 19.40 för att titta på bio med två killar från klassen kl.21 vi såg "Green Zone" den var hyfsad igen överdrivet bra film handla typ om när USA ockuperade Bagdad/Irak och hur de hade fått felaktiga uppgifter och att USA attackerat och ockuperat dom utan den anledning de sagt vilket var att de hade massförstörelsevapen.. aja den var hyfsad :P Men kul att åka till halmstad med grabbarna var det iaf :D hade ju bra musik i bilen hela vägen ner^^

2010-04-10 @ 10:37:54
Postat av: Mikaela

Svar: Tack :)



Hoppas du får jobbet då :D

Köpte du något på gekås annars? :P

2010-04-10 @ 11:14:16
URL: http://mikaaeelas.blogg.se/
Postat av: Svar; Niclas

Okej, det låter ju riktigt trevligt =)

2010-04-10 @ 11:24:54
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0