27 April

Skola mellan 9.45-14.00, treorna hade sina projektarbetes redovisningar så därför dagen var så.
Annars hade jag gått 8.00-16.00.
Efter skolan cyklade jag hem till mormor och där va även Emil så man fick träffa han en kortis innan han stack.
16.30-17.30 var det dags för teorilektion, men det var mer en introduktions lektion.
17.30 skulle man vara på BF (Barn & fritidsprogrammet) för att prata inför de blivande ettorna, men det var bara 1 stackars kille som kom. Så vi övergav pratandet till lärarna.
19.30 skulle vi på ett styrelsemöte för att presentera oss inför att vi ska bli ledare i trimgympa för barn 4-6 år.
Efter det var det raka vägen hem på cykeln.
Nu ska jag snart gå och lägga mig för är skit trött.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter som en helt okej dag :D

Sj blev det en kort dag sluta 11.15 så var ute och åt mat med några från klassen sedan åkte jag hem titta film och sedan blev det skadeförebyggande träning.. sen fick jag köra runt morsan lite så hon kunde handla eftersom farsan hade sin bil..

Nu ska jag till praktiken hörs :D

2010-04-28 @ 06:39:19
Postat av: Two olsson sisters

låter som en bra dag^^ vad var det för teorilektion?:D//Emma.

2010-04-28 @ 07:43:28
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Svar; Niclas

Men det var en allt stressig och jobbig dag.

Det låter ju som om du haft en jätte bra dag.

2010-04-28 @ 17:19:35
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0