22 April

Idag har det varit en jobbig dag.
Det började med att jag vaknade och trodde det var lördag så att jag hade sovmorgon och fick sova hur länge jag ville.
Men när klockan sen ringde så fattade jag efter en stund att det inte var lördag utan att det var torsdag, så det var bara att gå upp och gilla läget.
Kommer till skolan och är väldigt trött, tur att man slutade ca 12.15.
När jag kommer hem lägger jag mig i soffan och somnar där i ca 2 timmar, väldigt gött.
Sen senare så säger mamma att vi ska ut och övningsköra och jag är verkligen inte med på det men mamma tjatar och tjatar, det fick hon ju sedan se att jag inte var sugen på.
Det gick åt HELVETE med en massa kärringastopp och efter en stund blir jag så arg att jag skiter i det och lämnar över ratten till mamma.
Då insåg nog mamma att det inte var så bra att köra idag, men men.
Snart ska jag gå och lägga mig och hoppas på en natt med skön sömn.
I morgon är det fredag och helg, å får jag äntligen sova ut.
Hoppas ni haft en bra dag
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0