17 April

Dagen igår fortsatte att vara bra om inte bättre.
Dagen bjöd som sagt på många överraskningar och även på kvällen blev det en.
När jag skulle börja skära smörgåstårta kommer Becca, Emma, Marcus, Fanny, Michaela och Peter och sjöng lite för mig.
Jag blev skit chockad för jag trodde inte att de skulle komma, men det va SKIT roligt.
Kvällen bjöd på en massa skratt och annat bra med jätte bra personer.
Ett STORT tack till BECCA och EMMA som gjorde denna dag till den bästa, även de andra som var med.
Jag gillar er starkt flickor ♥
Skulle även hänga med Becca hem för att sova där sen.
Dagen avslutades 2.40 då sängen väntade på oss.
I dag vaknar man 11.00 och va rätt så trött hela dagen.
Jag hängde med Becca och hennes familj till Halmstad och där blev det lite shopping.
Vid 19.00 kom mamma och hämtade mig för att vi skulle åka och kolla på Sarah Dawn Finer som var på Stadsteatern här i Falkenberg.
Det var skit bra.
Ha en fortsatt bra dag och helg
Kram kram ♥
P.s bilder från kalaset kommer sen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

TACK SJÄLV... <3 <3 <3 <3

2010-04-17 @ 23:00:17
Postat av: emma

tack själv sötis,

tackar hemskt mycket för den kvällen.

jag gillar er båda enormt mycket. <3

2010-04-18 @ 18:12:52
URL: http://eemmahaller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0