16 April

Ja, i dag så blir lilla jag en STOR flicka för jag fyller 18 år.
Dagen började med att man vaknar upp hos Becca, går ner och får ett fint Ja må du leva...., frukost, tårta, cider och sen iväg till skolan.
Även där bjöds det på Ja må du leva på teckenspråk och sjungandes.
Becca och Emma hade satt upp en Grattis Carro på 18-årsdagen på BF och en i matsalen, men den va det inte många som såg (hoppas jag).
Skoldagen avslutades med dans och det gick skit bra.
Än så länge har det varit en jätte bra dag och det kommer det förhoppningsvis fortfarande vara.
Har fått 1 present än så länge idag av Becca och Elin och den innehöll 6 cider.
Har även fått startpaket på körskolan.
Men kl 18.30 är det dags för kalas och mer paket.
Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha.
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Niclas

GRATTIS!!



Låter som en bra födelsedag :D sj har jag bara jobbat hela dagen :( lite segt sluta 16.00 idag..



men, men aja du får ha en fortsatt bra födelsedag och en bra helg!!!

2010-04-16 @ 16:31:38
Postat av: Johanna

GRATTIS PÅ DIN 18 ÅRSDAG !!! :D:D



Hoppas att du har en super bra födelsedag med massor av paket :D <3

2010-04-16 @ 21:58:36
Postat av: emma

grattis återigen,

kvällen blev toppen,

tackar för det.

GÖRAS OM? JATACK.

du är bra, riktigt bra.

<3

2010-04-17 @ 02:18:59
Postat av: Carro

Tackar för gratulationerna :)

Emma: Ja det tycker jag allt vi ska göra :D

2010-04-18 @ 11:12:36
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0