9 september

Ja i dag är det ju 090909 och dagen har varit bra än så länge.
Var ju i skolan en sväng i 4 timmar.
Engelskan gick bra förhoppningsvis det återstår ju att se när jag får tillbaka det.
När jag kom hem ställde jag mig och gjorde makaroner för det fanns köttfärsås över.
Nu är jag ensam hemma mamma och pappa jobbar och Jonte är på bowling så det är riktigt lugnt och skönt hemma.
Har fått skit ont i min nacke och det är inte det minsta bra kan inte böja huvudet ner.
Skulle vara riktigt gött med massage om det är någon som vill så får man gärna komma hit och massera :P.
Snart blir det till att plugga på kommunikationen och senare i kväll blir det Idol.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0