5 september

I dag var vi och kollade på ishallen som vi har fått här i Falkenberg nu.
Det var en hmla stor ishall och rätt så fin.
När vi kom hem kom mormor och hälsade på.
Så då fikade vi och åt upp hallonpanacotta pajen med kaffe till.
Sen spelade jag, Jonte och Emil monopol Sverige.
Vid 17.30 gick jag till Annso för vi skulle ha tjejkväll där.
Senad kom Chelsea, Pernilla och Sara.
Vi åt hamburgare med bröd och pommes, mums.
Sedan satt vi och snackade och kollade på film tills kolckan var 00.00.
Då skulle Pernilla, Sara och Chelsea hem.
Jag och Annso gick till kvartesfesten som vårat kvarter hade och kollade våra föräldrar.
Var väl hemma vid 2.30.
Det var en väldigt trevlig kväll och jag tackar de som var med.

Vad hittade ni på i dag?

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0