4 september

Cyklade till skolan i dag i världens motvind och lite regn som piskade en i ansiktet, men men.
Riktigt höstväder i dag.
Har frusit i skolan hela dagen förutom när vi hade idrott.
Pappa var och hämtade min cykel i skolan för att jag ville inte cykla hem i det vädret.
När skolan väl var slut så kom mamma, pappa, Jonte och kusin Emil och hämtade mig för att vi skulle åka till Ge-kås.
Det var riktigt luftigt att gå där men väldigt kallt.
Köpte inte något speciellt bara bra att ha saker.
När vi kom hem så käkade vi hemmagjord smörgåstårta som mamma hade gjort och lite senare åt vi hallon panacottapaj, mums.
Jag, Jonte och Emil spelade Monopol Sverige resten av kvällen, ganska roligt.
Hur har eran fredag varit?
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0