30 september

Då var detta sista dagen på denna månaden och nu börjar det verkligen kännas att det är höst.
Sovmorgon i dag och man vaknade upp helt ut vilad.
Man hoppas ju att man kan känna så varje morgon.
Började 12.15 med matte och där blev jag klar med dagens planering för en gångs skull.
Sen var det dags för engelska och den brukar alltid vara så seg men i dag var den riktigt snabb, Helt plötsligt var det bara 11 minuter kvar av lektionen, man hoppas ju att varje engelska lektion gick så snabbt.
Sista lektionen var teckenspråk och det va rätt roligt men tiden gick väldigt sakta.
Efter skolan hängde Becca med mig hem och när vi hade kommit halv vägs så började det ösregna.
Så vi var som ny duschade när vi kom hem.
Men som tur va hade de eldat hemma så det var varmt och skönt.
Mamma hade gjort äppelpaj som vi satt och smaskade på med vanlijsås till.
Vid 17.20 åkte vi till bowling hallen för att kolla på när Jonte tränade och sen kollade vi på när Becca tränade.
När jag kom hem kollade jag på Idol och ERIK är ju sjukt bra.
Efter det blev det Oskyldigt dömd som äntligen har börjat igen.
Ha det bra och sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Teckenspråks lektionen gick jätte sakta idag... Mysigt hade vi den lilla stunden vi va idag, men i mon då blir det minst lika bra!!<3

2009-09-30 @ 22:20:53
Postat av: Mikaela

Aaa det kan man verkligen säga att det är höst nu :/

Jag såg också Oskyldigt dömd igår :)

2009-10-01 @ 07:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0