29 september

Vaknade till ett jätte fint väder men när jag sen kollade på termometern så var det 2 grader.
Så det blev ingen t-shirt som jag hade planerat att ha på mig.
Jag letade fram de tjockaste vantarna jag äger och cyklade till skolan.
Det var kallt om öronen och låren men men fram kom jag i alla fall.
Skola till 16.00 och då var det mycket varmare att cykla fast motvind.
När jag kom hem läste jag min bok i engelska.
Senare kollade jag på Idol och Andra avenyn.
Ha det bra



Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MARIETTE var bäst idag!!!<3

2009-09-29 @ 22:16:19
Postat av: Mikaela

Börjar bli riktigt kallt nu :S!!

Usch!! Jag fryser bara här upp på mitt rum!!

2009-09-30 @ 07:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0