22 september

Då var det skola i dag.
Det var ovanligt mörkt när jag kom upp och jag trodde jag hade kommit upp för tidigt men så var det inte.
Riktigt höstligt har det varit i idag.
Löven börjar bli färgglada, det blåser och regnar usch säger jag bara, men ändå lite mysigt på något sätt.
Hade matteprov och redovisning i dag.
Redovisningen gick bra och matten sådär, återstår att se när jag får tillbaka det.
Nu har jag precis kollat på Riverside och senare i kväll blir det Andra avenyn.
Alltså en kväll i soffan med filt tror jag.
Hur har eran dag varit?

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Josefine, aa min syster har en sån och den är ass skön!

2009-09-22 @ 21:54:41
URL: http://johaannnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0