2 september

Började 12.15 i dag så det var gött med sovmorgon.
Började dagen med matte och det gick riktigt bra för en gångs skull.
Sista lektionen hade jag teckenspråk och nu börjar det bli svårare, mycket att lära sig på en gång.
Var hemma efter 16.00 och då gjorde jag inte så speciellt mycket.
Vid 17.15 hängde jag med till bowlinghallen för att kolla när min lillebror tränade.
Becca kom dit för att hon skulle träna efter han så jag kollade när hon tränade och det gick riktigt bra för henne.
Snart ska jag kolla på Män som hatar kvinnor med mamma.
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Vill med se den filmen !

2009-09-02 @ 20:57:19
URL: http://johaannnnaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja de funkade ju ganska bra för mig!!!! Tack att ni stannade kvar!!!<3<3

2009-09-03 @ 14:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0