18 september

Började dagen med teckenspråk sedan blev det engelska där vi hade i läxa att berätta om en nyhetsartikel.
Min handlade om en 107 årig kvinna i Malaysia som ville ha en ny man eftersom hon trodde att hennes 37 årige man inte skulle komma tillbaka från kliniken han var på för sitt drogmissbruk.
Efter det var det dags för svenska där vi skulle lämna in en bildanalys men som tur va så fick man lektionen på sig.
På idrotten hade vi teori och det är ju inte så roligt men det får man ta.
Sedan på kommunikationen skulle vi berätta om 3 bilder.
Så jag känner att allt vi har haft i läxa har handlat om tidning och bilder.
Efter skolan så hängde jag med Becca hem och hade fredagsmys.
Vi kollade på Idol och lite på kändisdjunglen men vi pratade ju såklart med.
Blev även lite godis och popcorn.
Så jag tackar Becca för en bra fredag.
Nu blir det en låång helg för har studiedag på måndag och det gillar vi.
Kram kram ♥



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack själv för en toppen fredag!!<3

2009-09-19 @ 21:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0