16 september

Sov morgon idag, efterlängtad.
Började 12.15 med matte efter det blev det engelska med gamla nationella prov, hör delen och det var sjukt svårt tyckte jag. De pratade så himla fort.
Sista lektionen var det teckenspråk och det var det roligaste på hela dagen.
När jag kom hem så gjorde jag inte så himla mycket.
Vid 17.15 hängde jag med för att kolla när Jonte tränade bowling.
Efter bowlingen åkte vi till Mc donalds och käkade, åt någon ny kyckling hamburgare som va riktigt god.
När vi hade ätit åkte vi till farmor och farfar för att hälsa på.
Snart blir det sängen för mig.
I morgon blir det orientering så om jag inte bloggar i morgon så är jag fortfarande i skogen och försöker hitta ut.
Ha det bra och sov gott
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det kommer inte bli några problem för dig....

Ses snart!!!

2009-09-17 @ 09:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0