14 september

Måndag och det innebär ju skola igen.
Skola mellan 8.00-16.00.
Fick tillbaka kommunikations arbetet och provet och det gick faktiskt riktigt bra.
När jag kom hem frågade mamma mig om jag ville följa med på en föreläsning i Varberg om down syndrom och eftersom jag går Barn och fritid så tänkte jag att det var en bra idé.
Så jag hängde med och det var gratis med och det är ju inte fel.
Det var författaren Sören Olsson som skrivit Bert och Sune som föreläste om sin 19 åriga son som hade down syndrom men den handlade mest om livet. Men den var riktigt bra.
Köpte en bok som han hade skrivit om hans son som han naturligtvis signerade.
När vi var hemma vid 20.00 så satte jag mig vid datorn och tv:n.
Kollar på Svenska Hollywoodfruar det är sjukt vilket liv de lever. Keligt att va hemmafru och bara gå hemma hela tiden utan att göra något för alla gör allt åt en.
Kanske skulle vara roligt någon dag men inte ett helt liv.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0