11 september

Ja då var det fredag igen, känns som att det är måndag och fredag hela tiden.
Veckorna bara springer i väg.
I dag är det 3 månader kvar tills jag åker till Brasilien, det är ju inte alls så lång tid kvar.
I dag på engelskan så gjorde vi gamla nationella test och jag hatar verkligen sådant.
Engelska är ju inte min starkaste sida. Men får hoppas att det gick bra.
Fick tillbaka glosförhöret från i onsdags och det gick faktiskt riktigt bra som tur va.
Kommunikationen gick också bra hoppas jag.
Men hade lite svårt med självkänsla, självförtroende och självtillit så är det några fel så blir det nog där.
Resten av dagen/kvällen har jag tillbringat i soffan med lite godis och äppelpaj med vanlijsås, mums.
Fredagsmys i soffan med familjen.
Vad ska ni hitta på i helgen?
Själv ska jag bara ta det lugnt och plugga lite.
Ha det bra

Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: lova

då ska jag inte göra dig besviken:D

2009-09-12 @ 09:51:03
URL: http://lovastromberg.blogg.se/
Postat av: Casper

Nu ser man lite mer bilder på bloggen! :D

2009-09-12 @ 19:54:55
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0