10 september

Började 8.00 i dag och jag trodde att jag skulle frysa ihjäl när jag cyklade till skolan.
Hade ingen känsel i mina fingrar och de var så kalla att de gjorde ont.
I dag tog vi även de enskilda korten och jag har för mig att det inte blev så bra men så säger man ju alltid.
Slutade 12.00 och då var det 100 gånger varmare att cykla hem.
Resten av dagen har jag solat och pluggat kommunikation.
Låg i solen kanske 30 min och hade fått märke efter shortsen.
Men kommunikationen är in pluggad och jag kan det mesta.
Blandar ihop självkänsla, självtillit och självförtroende, allt låter ju likadant och är ju nästan likadant.
Men det går förhoppningsvis bra i morgon.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kondom!

2009-09-11 @ 17:51:01
Postat av: Reecca

Det gick säkert bra idag!!

Ja det var lite svårt med de där tre orden.. Om det är något jag ahr fel på så e det de:P... HAHHAH

Hoppas inte det blev fel bara:P.. HAHAH

2009-09-11 @ 17:53:58
Postat av: Carro

Emil: Hahaha :P

Rebecca: Ja det gjorde det säkert för dig med.

Jag hade samma problem men man får ju lite hjärnsläpp

2009-09-11 @ 22:52:48
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0