Nu är jag tillbaka

Vet att det har varit dåligt med bloggande denna veckan men har haft mycket att göra i skolan så jag har inte hunnit.
Hoppas att ni inte har saknat mig för mycket
Har haft prov i Förskola, skola & fritidshem och Människor i behov av stöd. Sen har jag även haft ett ganska så stort arbete som skulle in denna veckan + andra saker så man kan ju säga att jag har haft fullt upp.
Men nu är det inget i skolan så nu ska jag hinna med att blogga.
Så det ska bli en förbättring.
I dag efter skolan åkte vi till Ge-kås och det var inte så mycket folk där för att de flesta började åka hem när vi kom efter 4. Hittade en del och för ovanlighetensskull hittade jag rätt mycket kläder.
När vi sen kom hem efter 21.00 så var de Idol som gällde och datorn.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Hoppas eran fredag har varit bra för det har min.


Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper den bäste

Jag är med Jonathan iaf! :D

2009-10-17 @ 17:28:53
URL: http://caspper.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har saknat bloggen, men jag förstår att du inte har haft tid, mycket att göra i skolan, och många andra tankar som snurrar:P...<3<3<3 LOVE YA

2009-10-17 @ 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0