9 Oktober

Cyklade faktiskt till skolan i dag och det var nog första gången denna veckan.
Har varit lite lat.
Men det var riktigt friskt och gött fast väldigt kallt, fick leta upp mössa, vantar och halsduk.
Det var ca 3 grader ute när jag cyklade men jag frös inte som tur va.
Skola 8.00-14.20, skulle egentligen slutat 16.00 men lektionen blev inställd och man skulle göra klart arbetet vi håller på med och jag var redan klar.
Önskar att man slutade så tidigt varje fredag, men man kan ju inte alltid få som man vill.
När vi hade idrott sista lektionen så gick brandlarmet så vi fick springa ut i idrottskläder och stå ute och vänta tills brankåren hade kommit och sagt att vi kunde gå in igen.
De visade sig vara ett falskt alarm för att någon hade tryckt in knappen så larmet går.
Blir så himla trött när folk gör så.
Det kostar ju bara skolan massa pengar och nu kanske vi inte kan åka till Stockholm med klassen tack vare det.
Det måste vara de nya 93:orna som har kommit som gjort det, för under hela 1:an så gick inte brandlarmet en enda gång och nu har det gått 2 gånger på 1 vecka.
När jag kom hem hade mamam gjort någon god tårta som vi mumsade på.
Resten av dagen/kvällen har jag suttit vid datorn/Tv:n och så klart  kollat på Idol.
Ha det bra


Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Blev finare än på kortet :P

2009-10-09 @ 23:40:32
Postat av: Mikaela

Det är typsikt dom som alltid ska hålla på och förstöra hela tiden!!! :@

2009-10-10 @ 11:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0