7 Oktober

Sov morgon i dag och alltid lika gött med det.
Men sov inte så länge utan vaknade 8.30, men längre än annars i alla fall.
Eftersom jag började 12.15 så hade jag lång tid på mig att plugga lite.
Började dagen med matte sen engelska och teckenspråk.
Denna dag har gått väldigt fort som alla onsdagar.
Var väl hemma vid 17.00 eftersom att bussen inte är den snabbaste.
När jag kom hem satte jag med och pluggade tills klockan 20.00.
Så nu tyckte jag att datorn behövde lite kärlek.
Så man kan säga att min dag bestått av plugg.
Sen blir det Oskyldigt dömd.
Har fått klassfotot men ingen skolkatalog, men den kommer väl snart.
Lägger in klassfotot någon dag.
Ha det bra


Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

sv: Nej eller hur kan man höra så fel

2009-10-08 @ 16:10:41
URL: http://caspper.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar: Hahaha Aaa :D<3

2009-10-08 @ 20:27:20
Postat av: Casper

sv: nej det händer inte så mycket men nu ska det bli bättring!

2009-10-09 @ 10:03:08
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0