6 Oktober

Förlåt för jag inte bloggade igår men jag mådde inte så himla bra och orkade tyvärr inte.
Jag vet att det är lite sent nu men bättre sent än aldrig som man brukar säga.
I dag säger vi grattis till min saknade morfar som skulle fyllt 66 år idag.
Det är sjukt va tiden går snabbt, nu har du varit död i 2 år och saknaden utav dig är STOR.
Hade utvecklingssamtal idag och det gick jätte bra som tur va.
Annars har väl dagen varit rätt okej.
När jag kom hem och hade ätit och skulle läsa min engelska bok så när jag hade läst en bit så somnade jag med boken i knät, så himla gött va det.
När jag vaknade var det dags att kolla på Äntligen hemma och äta äppelpaj.
Sen var det Andra avenyn som gällde.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3<3<3<3<3<3

2009-10-07 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0