23 Oktober

I dag fyller min käre far år så vi säger grattis till han.
Skola 8.00-15.30.
Bowlade med klassen på idrotten och jag bowlade med Linn, det gick rätt så bra.
Pappa var snäll och, kom och hämtade mig för att det regnade rätt så mycket så ville inte cykla hem.
Vid 17.00 åke vi iväg för att ha en överraskningskväll för pappa.
Först blev det thairestaurangen där vi åt oss alldeles för mätta.
Efter ätandet åkte vi och spelade discobowling. Denna gången gick bättre än innan idag.
När vi hade spelat klart åkte vi hem för att äta tårta och kolla på Idol.
Tycker det va fel person som åkte hem.
Jag tycker Rabih ska åka ut, hoppas det blir hans tur nästa gång.
Ja detta va min fredagskväll.
Hur såg eran ut?

Kycklingspett och jordnötssås, muums






Kram kram ♥



Kommentarer
Postat av: emil

öö rabih är originell!

2009-10-25 @ 11:26:45
Postat av: Mia

Nej!!!:o

Rabih är ju bäst!!!



:)

2009-10-27 @ 15:17:41
URL: http://mmiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0