21 Oktober

I dag blev det ingen sovmorgon till 12.15 utan vi började 10.00.
Vi skulle kolla på Solteatern som en en grupp som består utav utvecklingsstöda människor.
Ni tror säkert som jag trodde att det skulle vara en teater men så ver det inte det var mer som en revy eller något liknande.
Men det va jätte bra och roligt, så man blev verkligen pigg och glad som kexchoklad.
Efter vi hade varit där gick vi till skolan för att äta och sen gick jag, Becca, Elin och Ewe till marknaden som var i dag.
Jag köpte en munk, godis och brända mandlar. Inte så nyttigt men väldigt gott.
Skola till 16.00 och det var riktigt jobbigt för onsdagarna brukar gå så fort eftersom att vi börjar så sent men inte i dag.
Men får sovmorgon i morgon för börjar 9.20 istället för 8.00.
Sen jag kommit hem har det varit datorn som gällt och även läst engelska boken.
Ha en fortsatt bra onsdgaskväll
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu när jag såg kolorna så blev jag sugen :(

2009-10-22 @ 07:26:16
URL: http://mikaaeelas.blogg.se/
Postat av: e

Köpte med kolor ;)

2009-10-22 @ 07:27:39
Postat av: Mikaela

Svar: Hahaha JAAA gör det !! :)

2009-10-22 @ 15:45:09
URL: http://mikaaeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0