20 Oktober

Tjena nixen flixen!
Bloggade inte i går eftersom att datorn och internet inte ville samarbeta.
I dag var det ju skola som alla andra vardagar, men nu är det ju sista veckan innan höstlov. Det ska bli ritkigt gött.
Vaknade och hade ingen lust att gå till skolan för kände mig inte så bra men jag vann över min känsla och kämpade mig upp. I skolan var det mest slappt tills vi hade matte då man var tvungen att sätta igång hjärnan klockan 13.15.
Fick tillbaka provet vi gjorde i torsdags och arbetet som skulle lämnas in i fredags och jag är nöjd.
Har haft jätte ont i huvudet hela dagen i skolan och känt mig lite febrig, men när jag kom hem tog jag Panodil och det känns i alla fall lite bätte som tur är.
Men får hoppas att det går över under natten.
Så i dag blir det bara till att ligga i soffan och ta det lugnt så huvudet slipper anstränga sig så mycket.
Ni får ha en jätte bra kväll
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Casper

Ja ofta! ;) Jag orkade inte vänta på svar så hahahahaha

2009-10-20 @ 18:52:17
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0