10 Oktober

Kollade på En shoppaholics bekännelse i går kväll/natt, den var väl ganska bra men finns ju bättre filmer.
Vaknade väl vid 10.30 i dag och det var riktigt gött att få sova utan att någon väckarklocka ringde.
Blev lite pluggande innan vi åkte in till stan för att skriva över mitt mobilnummer på mig.
Efter stan så åkte vi till farmor och farfar men innan det så övningskörde jag.
Det gick inte så bra i dag som det gjorde första gången.
Hatar det jäkla dragläget, men allt ska ju inte vara lätt.
Hos farmor och farfar fick vi äppelpaj och senare käkade vi pizza.
Det har varit en bra dag, fast hade ju inte varit fel om jag hade pluggat lite mer.
Nu har jag precis kollat på Körslaget.
Ha en bra lördags kväll
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

sv: för att vi ska få åka till frankrike så måste vi gå i kyrkan!

2009-10-11 @ 14:56:08
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0