1 Oktober

Ja i dag säger vi grattis till Annso som fyller 17 år.
Skola till 12.00.
Lyssnade på en föreläsning i dag och den var jätte bra, den handlade om EU men jag fick en helt annan bild utav EU.
Hon pratade även om att åka som volontär som sommarjobb och det blev jag lite sugen på.
Efter skolan gick jag och Becca till Entill och köpte varsin kycklingrulle.
Vi gick hem till henne och åt, snackade, pluggade och hade det jätte trevligt.
Jag tackar Becca för en toppendag med en toppen tjej ♥
Ha det bra och sov gott

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ingen lång dag i skolan :P

2009-10-02 @ 07:40:21
Postat av: Rebecca

Tack, själv!!!

Det var verkligen en toppendag!!!<3<3<3

2009-10-02 @ 19:18:00
Postat av: Casper

Grattis till annso!

2009-10-02 @ 19:47:43
URL: http://caspper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0