Helgen

I fredags var det ju sista dagen på APU:n och det kändes väl lite keligt men ändå rätt gött att komma tillbaka till skolan och alla klasskompisar. Gjorde ju även ett Natonellt prov i engelska och det gick rätt så bra, kändes det som i alla fall.
Slutade tidigt från APU:n så jag cyklade till mormor för att hälsa på henne, va rätt länge sen.
På kvällen blev det till att sitta i soffan och kolla på Idol med godispåsen i jämte sig.
I lördags så gjorde jag inte så mycket under dagen, blev väl lite pluggande. På kvällen frågade Annso mig och Jonte om vi ville komma över för de va ensamma hemma, jag och Jonte skulle inte göra något särskilt så vi gick dit.
Annso lagade mat, vi spelade spel, kollade på Robinson, käkade godis, tårta och hade de roligt. Så det var en jätte bra kväll.
I dag söndag så har jag inte gjort så himla mycket. Har varit och kollat på när Jonte spelade match men det gick inte så bra de förlorade med 9-11. När vi kom hem från bowlingen kollade vi på Johan Falk de fredslösa, rätt bra.
Så det har varit en rätt så lugn men ändå bra helg.
Hur har er helg varit?
Ha det bra
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Jonte

Johan Falk var faktiskt bra :D

2009-11-23 @ 16:36:57
URL: http://joooonte.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad duktig du är som skriver nästan varje dag. Hoppas att det kommer gå bra för dig som det gjorde för mig. Ha det bra gumman :)

2009-11-23 @ 16:38:52
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0