4 November

Usch vilken blåsig dag.
Började 6.30 idag så gick upp vid 5.00 för att duscha och så, det var kanske lite jobbigt för tror ni jag gick och la mig extra tidigt i går för att jag skulle upp tidigt i dag, NEJ.
Hade jätte motvind dit och trodde aldrig att jag skulle komma fram, har aldrig känt att den vägen varit så låång innan. Men slutade 13.00 och då hade jag ju jätte medvind istället.
Snart ska jag kolla på Riverside och Andra avenyn för missade det i går.
Men annars ska jag bara ta det lugnt.
I dag är det 5 veckor kvar av detta keliga gråa, keliga och blåsiga väder sen blir det sol och värme i Brasilien istället, ett STORT + på det.
Ha en fortsatt bra dag
Kram kram i blåsten ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blåste verkligen mycket idag! :(

2009-11-04 @ 20:20:44
URL: http://mikaaeelas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Så underbart bra du kommer få det om 5 veckor, jag kan gärna följa med:P.. HAHHA... Ha det bäst!!<3

2009-11-04 @ 20:22:36
Postat av: Anonym

Svar: haha okej :P

2009-11-05 @ 20:34:50
Postat av: Mikaela

Min kommentar (svar: haha okej :P) :)

2009-11-05 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0