19 November

I dag var det APU 9.15-16.45.
Näst sista dagen där och då hade de lite kalas för mig.
Vi åt rulltårta och sen fick jag en rosa ros, en litet fint kort och en bio biljett. Väldigt snällt utav dom.
När jag kom hem åkte vi in till stan för att jag skulle köpa något till barnen på förskolan.
Vi åkte till Fynda för att jag hade tänkt att köpa en bok till dom, men när vi väl kom dit så kom jag på att de inte har några böcker. Men vi skulle åka och handla så där hade de ju böcker så det löste sig som tur va.
Nu kollar jag på Singing Bee Celeb och sen blir det väl något annat som är på TV:n.
I morgon blir det Nationella prov i ENGELSKA, inte min starkaste sida men det kommer nog gå bra hoppas jag.
Ha det bra
Kram kram ♥



Kommentarer
Postat av: Popcorn

Fin blogg!



Allt bra? :)

2009-11-20 @ 21:32:41
URL: http://popcornvardet.blogg.se/
Postat av: Popcorn

Nej det tror jag inte.

2009-11-21 @ 14:33:38
URL: http://popcornvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0