14 November

I dag var det Öppet hus på skolan (Falkenbergs gymnasieskola).
Eftersom att vi i 2:an har APU så behöver inte vi komma in för vi blir inte lediga som de andra blir på måndag.
Men våra lärare frågade oss om vi ville ställa upp så fick vi ledigt 1 dag från våran APU och det tackade vi ja till.
Vi var där från 11.00-13.00, så gött att man blir ledig en hel dag för det.
Jag och Becca berättade om ett bildspel som handlade om vårat program (Barn och fritidsprogrammet) och det gick väldigt bra tyckte jag. Det va mycket folk + att rektorn kom och lyssnade, detta gjorde oss väldigt nervösa men han berömde oss sen så då kändes det jätte bra.
Efter det var slut hänge Becca med mig hem och var här hela dagen.

I går så var jag ledig från min APU plats eftersom att jag skulle på Öppet hus i dag så blev jag ledig i går.
Becca blev också ledig så efter vi hade varit i skolan på vårat i-val (teckenspråk) så hängde jag med henne hem.
Sen vid 12.30 gick vi in till stan för att möta mamma och min gudmor Jessica för att äta thai mat med dom, det var väldigt trevligt.
När vi hade käkat klart gick jag och Becca hem till henne igen och spenderade resten av kvällen och natten där.
Vi kollade på Idol och jag tyckte väl att Reza skulle åkt hem istället för Eddie men hoppas hon åker ut nästa vecka.
Tackar Becca för en jätte bra helg

Vad har ni hitttat på?

Ha det bra och sov gott
Kram kram ♥





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack själv, världens bästaste CARRO!!<3

2009-11-15 @ 08:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0