10 November

Har verkligen varit dålig uppdatering här. Men nu ska jag bättra mig.
Har fortfarande APU och är inne på min 2:a vecka av 3.
Det går väl bra men inte så roligt att bara vara med barn i åldrarna 1.2 ½ år, bättre med blandade åldrar. Men man måste ju prova sig fram innan man vet.
I fredags var jag på Grand med Becca, Ewe, Chelsea och hennes kompisar. Det var väldigt roligt, men lite trångt var det allt. Har varit hos Becca hela helgen och det har varit en super bra helg med världens bästa Becca.
I kväll blir det Andra avenyn och tills dess ska jag bara ta det lugnt.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det har verkligen varit en av de bästa helgerna på rikitgt länge!!.. Tack för helgen och allt, det får inte ta så lång tid innan vi träffas igen:p..

2009-11-10 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0