Stockholm

Hej hej!

Vi vaknade klockan 4.00 och då grattade jag Becca eftersom hon fyllde 17 år.
När vi kom upp stod det en flagga och ett kort från min familj.
Jag gav henne ett presentkort på Stålboms.
Bussen gick 5.00, jag sov inte så mycket under resan bara mellan 6.00-7.00.
Vi var framme i Stockholm 11.15 och matchen började 12.00.
De spelade mot Borlänge.
Det var en jätte bra match och Falkenberg var jätte bra, de hade jätte många chanser på mål men det gick inte som de ville.
De förlorade med 2-0, men det är ju inte dåligt med en 2:a plats i Sverige heller
Så när klockan var 14.15 så åkte vi hem, men jag trodde aldrig att vi skulle komma hem för det tog jätte lång tid kändes det som fast det tog lika lång tid fram och tillbaka.
Vi var hemma i Falkenberg ca 21.00 då Beccas mamma kom och hämtade oss.
När vi kom hem till Becca så åt vi kladdkaka eftersom Becca fylde år.
Vi kollade på Medlodifestivalen där Sverige kvalade inn och de gick kom till final.
Jag sov hos Becca för att dagen efter skulle vi till Vinberg.
Här kommer lite bilder:

Här är det uppvärmning innan matchen börjar


Laget


Tack för dagen

Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0