SKOLAN!!!!

Har precis gjort engelska läxan tills i morgon men det är en till men den orkar jag inte göra för man ska skriva om någon artist/grupp man gillar och jag har ingen.
Just nu tycker jag bara att allt som har med skolan att göra är väldigt jobbigt
Jag är så himla SKOLTRÖTT.
Någon mer som är det eller???
Det känns som att vi har väldigt mycket att göra innan sommarlovet och jag har ingen ork,lust eller motivation till det.
Det ska verkligen bli skönt med SOMMARLOV.
Synd bara att det inte är sommarlov på fredag för det skulle varit sjukt gött.

Men ha det så bra så länge så hörs vi

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Casper

jaaaaaaaaag är skol trött!! :@! Men det är ju inte långt kvar! <3

2009-05-27 @ 17:00:56
URL: http://madebycappe.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är TRÖTT på skolan, men det har du redan fattat tror jag!!!

Jag vill med ha sommarlov nu, Men vi FIXAR detta tillsammans!!<3<3<3<3

2009-05-27 @ 21:03:10
Postat av: Carro

Det har jag redan förstått ja, kanske du med på mig

Jag vill med ha sommarlov NU.

Men vi fixar det tillsammans sen kommer vi ha en jätte bra sommar tillsammans <33

2009-05-27 @ 21:08:56
Postat av: Pernilla

Haha, jo jag börjar också känna mig skoltrött xD men det är snart över xD kram

2009-05-28 @ 14:41:57
URL: http://cleawather.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Som tur är, är det snart över :D

2009-05-28 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0