Shopping i stan

Hej hej!

I dag så var jag i stan med familjen för att hämta Jontes konfirmationskort och sen blev det att gå och kolla lite i stan.
Jag hittade faktiskt lite, inte vanligt i denna staden.
Så det blev lite shopping i dag med, men det är ju aldrig fel.
Här kommer vad jag köpte:

Linne från Lindex


Linne från Lindex


Blus från Lindex


Som ni säkert ha märkt så kommer allt i från Lindex och jag brukar aldrig hitta något där,
men nu hade de fått in ganska mycket snygga kläder.

Ha det bra så hörs vi

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De va jätte snygga kläder. Det linnet i mitten jag har ett sådant men med andra färger!!<3<3<3

2009-05-24 @ 10:39:30
Postat av: Carro

Tackar :D

Vi har ganska samma smaker på kläder :P

<333

2009-05-24 @ 13:20:51
Postat av: Lotta

Jätte fina vår kläder du köpte. KRAM

2009-05-27 @ 14:04:09
URL: http://joooonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0