Onsdag!!

Hej hej!

I dag var det skolan från 8.00-13.00.
Började med i-val (inte roligt) men fick reda på att det typ bara är 4 gånger kvar :D
Så något positivt.
Sen var det dags för svenska och då ska vi skriva en berättelse om ett mord,
började lite men har inte så bra fantasi för att skriva :P
Till sist var det idrottsprov och det gick bra, hoppas jag :D
Efter det frågade Becca om jag ville följa med och kolla på när skolans tjejlag spelade semiefinal och det gjode jag.
När vi gick där i från stod det 1-1 och de hade vunnit med 2-1 mot Kungsbacka så grattis säger vi till dom :D
Ska till TÄB om ca1 timme :D men annars ska jag inte göra så mycket i dag.

Så ha det bra så hörs vi senare

Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja grattis till skollagets tjejer.!

Som spelar SM-final i Stockholm den 12maj.!!<3

2009-05-06 @ 19:29:32
URL: http://madebyrebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0